- M



saknaden tar över, den gör ont..
jag hoppas jag kan känna lycka
något ja inte fått göra på 7 långa år
nu har det gått 2-3 år ända sen det
hände å ja kan fortf nte fatta att en
del av mig är borta, en del av mitt
hjärta är försvunnen..
åren innan det, du fanns där du trösta mig
du sa allt skulle bli bra du sa du skulle
följa varje fkng steg med mig du sa du aldrig
skulle lämna mig, du lovade mig! du lova men
du bröt ditt löfte, ge mig styrka att överleva :'(

gud ger å gud tar, men varför just du ?
du va älskad av alla, shit bror ja saknar
dig som in i helvete, de finns inga ord för
dig, du är min fina vackra ängel och ja vet
att du vakar över oss snälla ge mig ett svar
kommer jag fortsätta me livet ?
eller kommer jag komma till dig så småningom?
tack för 12 bästa år med dig, jag saknar dom tomma 2 åren utan dig..

vila i frid





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0