08 igen ;)

haha som ni ser har vi skaffat lösen för min kära mor nte ska kunna gå in, haha hon skulle se mig i ung 08 hon hade fått hjärtattack, idag de va skiiit skön dag TRÄFFA ARITA BEEEBIS JA SAKNA DIG, vi hoppa på varandra när vi såg varan, kärlek bror =) sen joana oxå, asså haha kaos, ja & joana följde musiken hela tiden om man säger så, man har alltid roligt me henne, gaaaalen brud, that's why i love u bitch! :D senare efter typ två timmar av bara dans vi tagga t burger king, ja joana en snubbe vi dansa med hans kompisar fan vet jag, drack haha fan ja dog där ute, killarna har ingen respekt, dom tafsar man vänder sig om alla kollar åt olika håll vet nte vad, anyway som sagt vi träffa alla där inne, sen vi bestämde oss att vi skulle gå t andra sidan, ja joana och två snubbar vi dansa med haha, men vi tagga åt olika håll tillslut, sen maria DEN DÄRA IDIOOOOOTEN haha hon måste alltid tagga ut sen hon säger kommer tillbaka snart, hundra år hon kommer tillbaka.. iallafall ja & vanessa går in i publiken, sen vi möter på natasha & då vi tre börjar dansa sen javet nte vilka kommer dom tror ja e leksak dom delar på mig .. skarriga människor . aja ja vanessa & maria tog 23:50 tåget t sollentuna vi kom typ hem halv ett låång historia haha vanessa sover hos mig & fan nu ska vi sova , e helt sluuuut jasvär, men då ses vi alla på the voice imorgon då ;) later
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0