1/2 augusti

shosho, vakna för inte så länge sen, naomi gick nyss men hon kommer senare dom skulle t hennes faster typ hela familjen fan.. iallafall, dagen igår BÄSTA haha! först vaknar naomi kommer t mig , sen miriam kommer. miriam färgar mitt hår, som alla tyckte ja passa, & va skit fin i.. senare noppade miriam naomis ögonbryn.. sen vi kollar på släkten e värst hahahah! vid åtta på kvällen taggar vi ut, då vi träffar maria sara rim hoda & maria i malmparken, sen typ 10 minuter efter gick ja & naomi, & miriam skulle t damla.. så vi taggar till häggvik & möter ted & adaaam, sköönaste vi va me dom t typ tolv tror ja .. haha sjuka människorr svär, aja tänker nte berätta för myckee haha (a) men senare mot natten de blev knaas haha, vi sa vi va i sollentuna t min mamma haha sen hon ba aa men lalala, kommer & hämta er & vi va vid häggvik station & buss hor chauffören släppte inte in oss, sen de stod en massa snubbar precis vid häggvik station, dom va rakade, kängor vet nte vad, & adam ba lala d är rassar, & vi känner fett många som har blivit nerslagna av dom.. & ja har ju färgat håret & allt svart, oo höhö dom va typ 30 pers, så ja & naomi la rush från häggvik station ist t sollentuna station på typ 8-10 minuter, förbi stinsen vet nte vad.. e nte de bra ? :) & naomi har ju astma så ja stanna ändå några gånger för hennes skull, annars vem vet de hade kanske gått ännu snabbare haha, så vi han t stationen när mam va dära haha. iallafall sen vi kommer hem naomi sov hos mig vi sitter & snackar chillar bara till typ kl fyra då vi båda deckade efter ett tag haha, sen aa nu idag har blekaste aning va ja ska göra, mamma vill vi ska åka t mormor ha ha.. vi får se hure blir mere. slänger in bild sen på mitt hååår :)
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0