250809 - 02:10

vaknade för 1 timma sen, å ja somna runt 6 tiden.. knas asso skulle t tjej kvällen jag gick ens inte på min träning för jag va så irreterad .. men bebis e hemma igen, alltså evin och imorgon ska ja t deras skola å träffa henne.. ingen saknade henne så mke som jag, alla börja sakna henne 1 månad efter hon åkt medans ja höll på dööö när hon bara satte sej i bilen :/ d har varit tomt utan dig, glad att due tillbaka älskling!
iallafall, skolan har gjort mig fucked up igen, man får inte använda mobiler under skoldagen för om dom hör mobiler vibrera eller om man använder den tar dom den 4 dagar, så snälla smsa inte under skolan, börja smsa efter 2 taaaack ..
just nu ja vet inte va ja ska göra, ja känner mig fortf ganska trött.. kanske sover igen allafall.. tidigare idag jag träffade nadia, sen skulle träffa kian oxå måste snacka me han om en viss person som irreterar skiten ur mig kommer ta järn o slå i hennes huvve, iaf & frid jäveln kom aldrig ja råka spränga nadias hörlurar im sorry ja fixar nya till dig jag lovar hahah jae inte jasin (a) å sen ja vet inte om de va inbillning eller inte, men ja såg han uppe på balkongen i häggvik .. jag gjorde faktist de ja såg han sitta där så som han alltid brukar göra hos sina småbröder, å ja vet att de va han för ja vet hur han ser ut jae inte dum, felli å nadia ba tror inte de va han för felli kom efter när han hade gått in, JAG VET DE VA HAN !! där ja fick rikti ångest attack / panik så ja messade pia :o hahahha, hon lugna ner mig mer än innan iallafall så d va bra.. och i skolan ja gjorde värsta katastrofen asså kolla en alvedon tablett räcker i 12 timmar.. jag tog 6 styckna igår plus 2 panodil innan skolan.. seriöst 8 tabletter snacka om att vilja ta en överdos eller något, men ja har skit ont i huvvet å ja orkar inte med något, ja känner mig svag.. mamma ska boka läkartid imorgon kl halv 8, hoppas de inte allvarligt.. aja de va allt från mig . peace / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0