310809 - 07:44

godmorgon, vaknade ungefär tio i 6.. allafall fucked up i skolan ja känner på mig, knas kommer hända å ah men efter då khaled å dom får göra mig på bra humör igen :D säkert ja kommer bli flummig läääää..
igår ja träffade på patricia ja inte sett på evigheter hört att hon blivit packad å grejer hänt haha ja å felli kunde inte sluta garva ihjäl oss sen karro står där sådär fattar ingenting vi fick förklara allt istället hon ba eeeuw fyfan..  HAHAHAHA SKIT ROLIGT JUU :) sen min kung berätta oxå nånting ja visste inte om ja ville gråta eller skratta för de lät ovärkligt.. aaja vi får ju se idag.. 15.40 har tandläkare har missat alla tider dom gett mig på typ 1 år eller nåt, de e bara checkning typ 10 min haha sen ja ska taaaaaagga därifrån.. ja hatar tandläkare jae skit rädd för sånt, borrmaskin vet inte vad de som dom förbereder ett mord..

jalla om ja skriver mycke haddad kommer inte orka läsa första meningen hahahahahahaha.. :D
peace / maria


baby jae glad att ha dig tbx, d en skön känsla, tack för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0