7 års olycka



Har du:
Slagit ner någon? -
aa
Ljugit för en bra vän? - misstag
Svikit någon? -  ah
Fuskat på prov/läxförhör? - haha alltid, vi byter papper me varan & rättar HAHA
Blivit kallad Bögjävel? - nej haha
Kallat någon Bögjävel? - aa
Druckit alkohol? - aa


Vem:
Skrev du senast till på msn? -
felli
Kramade du senast? - Felli min man
Kan du lita på till 100%? -  beror på
Är den finaste personen som finns? - finns 2, felicia & naomi
Vill du vara med just nu? - Sara min homie
Ringde dig senast? - okänd nr (kirkou)
Skickade ett sms till dig senast? - Nadia
Skickade du ett sms till senast? - Nadia



Vad:
Drack du senast? -
vatten :D
Köpte du senast? - vet inte
Gjorde du igår? - mycket
Ska du göra imorgon? - åka till solna :)
Vill du göra just nu? - sola ihjäl mig
Åt du senast? - tror äpple
Är närmast dig som är rosa? - min kudde :)



KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN:
Du är kär nu -
nej de där e skit
Du har sårat nån så den börjat gråta - aa
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - aa
ett förhållande som varade över ett år - aa
du har haft ett förhållande som varade över två år - nej


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - haha gör alltid de
har ljugit om var jag är för mina föräldrar - aa
Jag har en hemlighet som ingen vet - inget vet nåt om mig
Jag har fuskat i ett spel - alltid ;)
Jag har struntat i ett prov - aa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -
mm
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej aso ja dricker inte..
Jag kan inte svälja piller - aa
Jag har anorexi och/eller bulimi - wei nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - aa fett skönt :) 
Jag har vaknat gråtande - aa
jag har somnat gråtande - ah


DÖDEN
Jag hatar begravningar -
=/
Jag har sett någon dö - aa :(
Någon nära till mig har försökt begå självmord - aa
Någon nära till mig har begått självmord - aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0