ABOOOW

shit .. typ vid 8-halv 9 då ja satte på filmen feel the noise o ja somna av den, sen ja vakna av att de va groovaste ljudet på datan de va reaggeton musik i filmen som spelades sen ja råka knuffa ner datorn och min trådlösa internet böjdes, aså sån där 3G grej :/ ja blev fett skraaajj ja ropa på min morsa hon ba shit vi lämnar in på lagning du får ta den vanliga interneten medans -.-- hatar den hära men va ska man göra, jag måste kriga för att få min trådlösa & funka jag skiter i ..

aja, nu ska ja göra nåt sen vid halv 5 ska börja fixa mig typ halv 6 då ja nadia & felli e säkert ute, lr vi ska till solna haha för jasin kommer me sin kompis .. colombian tror ja & nadia ville ha en arab ? haha :S
skriver sen, peace / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0