ångest i livet

haha igår gick jag emely och mikka runt o sa ångest i livet hela tiden, elr mest jag men sen när vi åkte ti solna dåå mikka börja säga ångest hahahahah sen emely ba vae de? vi berättade sen hon ba shit ja har ångest .. skit kul, men nicklas bad mikka komma ti tunnelparken o eftersom ja va med följde ja me henne, emely stack hem hon skulle rasta sin hund.. abow vill se den hahah (a) iaf vi gick dit, alla grabbar va packade, okej kanske inte alla, men alla hade iallafall druckit .. förutom nicklas å d e bra man behöver iaf en nykter bland dom där djuren, shit om ja hade filmat aså hahahah, sen izack han tjatade om en grej och snäll som jag var igår kväll för ja hade ångest gav ja han d han ville ha, okej d där kom ut fel men om ja skriver självaste saken de finns folk som man kallar föräldrar som läser bloggen och vill inte dom ska se något dom inte gillar, ja och min storebror för den delen som ens inte e här i sverige men ändå har dator så han kan läsa .. iaf sen mikka och nicklas gick iväg så ja satt me jack izack robin vet inte vad, å juste haha robins tjej.. största baxaren en vacker dag hon ska ligga nere å be för sitt liv :) HAHAH skit roligt igår ja berättade ti robin hela historian va som hade hänt, och vikka hon hade baxat ifrån å d e jag filippa o merve.. sen från ingenstans izack ba haru merves nr? ja ba aa varför? han ba hone snygg.. HAHAHAHAHA, hone inte ful däär han har rätt, hone fett gullig haha =) sen dom ba emres syrra sen 10 min dom snacka om henne ja fortsatte berätta ti robin om hans tjej, vissa grejer han inte visste om henne. och dessutom är hon S K I T F U L ! ! ! å då ja menar värkligen skitful :S sen mikka o nicklas kommer tibax fast dome 100 meter ifrån varandra båda verkade fett nere så ja fråga va somhänt, d va lite problem å hon skulle hem fast hon egentligen skulle sova hos nicklas, sen ja ba men sov hos mig istället gå inte hem vid den här tiden plus utegångsförbud o allting å vi som ska ut imorgon å sådär, hon ba okej då hur går man till dig, ja ba den här vägen o d va tunnelparks vägen, sen ja skulle snacka med izack ja ba mikka vänta här hon ba aa okej.. sen exakt när ja kom fram ti izack d börja bli skrik o folk flippar ur vet itne vad, vi rushhar till ettan ja o mikka dom kmr efter sen vi låter nicklas o mikka snacka ensamma då ja mohammed izack å nåra till förlåt glömt namnen, vi står ifrån dom sen izack slåår mej den där bögen men dom fick ändå skit för dom gjorde ljud så grannarna flippade ur på hög nivå hahahahahhaha.. sen nicklas o mikka redde ut allting så hon sov hos han iallafall :D fett bra.. idag d blir vp jag mikka emely o några till :)
aaaajde peace / maria


MIRIAM KOMMERU IHÅG HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0