at mattis

shoooooo, igår de va skitchill dag, jag matti och felli runt i solna hahahah, asså äckliga människor där säger ja bara, iaf mot kvällen då vi stack hem ti mig hämta grejer för ja skulle sova hos matti, sen hem ti felli för hon skulle oxå, sen lämna hennes mamma oss hem till matti aså d va skit kul vi kolla på först Den där Mary sen kolla vi på Bangkok Hilton, aso fett sorlig tragisk film trodde ja skulle börja gråta.. iaf sen vi såg Titanic, typ halva eller felli decka före mig vid 6 tiden, sen jag decka och matti ba kooom in i rummet sen vi typ sov & vakna nyss hahahaha men aso i solna vi gick förbi några deras blickar hade fassnat, sen ena killen han brukar hänga i malmvägen, så ja kädne igen han sen dom kommer efter oss ja ba ti matti & felli vänta fortsätt gå sen ja tänkte stanna upp o ba ville ni nåt? felli o matti ba neeej ge dej kom vi fortsätter gå..

hhahahah men d va typ allt, & ja ska hälsa från felli oxå :)
peace / maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0