chillnani

snackade med karro typ nyss om lite grejer men hon skulle äta så ja snackar senare med henne, sen nu snackar jag med bästavän om lite masaa myyyyycket grejer hähä.. eller nej nu la vi på, men ska ringa dom 2 sen ska fixa 3 samtal :) iaf, idag i skolan d vah okej .. haha lr ja vet inte men jag å evin baby åkte t vilunda gymnasium hahhahahaha de va skit roligt vi satt me dilan å snacka me några..
juste hahhaha jag å karro snackade med felli i lur ju vid 14 a porten, sen pranto danne å alex stog där såg inte dom när vi gick förbi men sen dom kom ut, iaf som vanligt ja gav pranto en grej sen dom 3 typ bråka om de, sen ja ba ej kom om du ska ge han den tar tibax, å sen ja peka på den dära aa han den dära ser ni aa bra.. iaf sen som vanligt alex va fett jobbig å ba skrek vem pratar ni med medans danne som vanligt satt på sin cykel o såg död ut, ALEX HAR SNAGGAT SEJ HÄHÄH :) aa ändå de gick förbi en kuurdii boy sen han brukar va fett kaxi mot mej han ba vasrför flippar karro, aså hane typ 9 år han ba varför flippar hon ja ba hone sur hahaha sen dog av garv ja ba haru en krona? för han hade köpt godis han ba nej men du kan få en godis å log ja ba aw tack, å grejen e han brukar ALDRIG va snäll mot mej, men va ska man göra hane min nya homie.. hahahahah :D


NI SKA FÅ TUUUUUNGASTE LÅTEN NUU, ASSÅ HÄR Å NUUU ! :)
nadia rekomenderade den till mig :)
/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0