!

" e du säker på att ni är bästavänner de värkar inte som de " ha ha ha -.- " åh nu är hon min nya bästavän, hejdå tack för att du värmde platsen åt mig är redo och ta den nu " fan va sur ja blir asso.. de bah marilyn som förstår mig i såna här saker.. Nu jag ska säga ngt, när jag säger ngt sitter dom & garvar o tror ja ljuger om grejen elr driver fan, vaere här fuck er allihopa pallar inte dig längre bre du börjar gå mig på nerverna du sitter o säger ti mig ni verkar inte va bästavänner ni bråkar lala nästa dag " min finaste bästavän saknar dig blablabla " laak ja börjar tappa tålamod här asso, Gud vet va ja kommer göra senare .. iallafall igår jag och felli åkte till stuvsta för vi skulle vänta på naomi hon kom från javet inte vart, iaf sen ist för åka till t-centralen och vänta DÄR hundra år så åkte vi till stuvsta och som ni flesta vet har jag kryckor och enligt fellis pappa så äre nån inlfamation omg ja tror jakmr dö, men ändå ja skiter i d ska gå bort annars ja tvingar bort de.. kommer fortsätta spela fotboll & dansa skiter i de va ja lever för, tä nker nte sån här skit få förstöra de för mig :@ jae så fucking arg asså så jävla arg inte för kryckorna för ja skiter i om ja har nån inflamation i  benet o kan bryta den eller något men ÖVER HENNE !!!! fan varför va du där den kvällen får ångest.. och nu pågrund av kryckorna har ja ont i min handflata lr va de heter kan knappt röra den heller sen min axel gör så jävla ont så fort ja tar upp min arm asså e hela jag förlamad eller? kanske bäst så, så slipper jag se hennes ansikte ! 

igår träffa jag karro leyla & alex de vah kul :) haha alex så mobbad men iallafall leyla o karro stack för köpa godis sen yasmine o gänget kommer o vi sitter o snackar me dom en stund hahaha shet yasmine när jag & elsa kriga för du och han skulle bli vänner igen ;o chaa de va självmord på gud hahahaha ! men aa sen alex han ba daniel kmr.. sen som ni vet ja blev sådär aa alla vet, flippare haha.. ja ba nej han kmr inte du får gå ti han sen kom hit han ba aa okej ska hämta pengar, sen vi gick in i ica ja messa han ja ba vie i ica kom dit sen, sen enligt honom den där bombaren han ba jag ÅKTE in i ica (med hans ferraricykel) vet inte vad asså driver idjoten me mej de stog en vakt vid ingången också jag sen felli vid kassorna.. aja hahahah.. sen ja tagga hem i dom här kryckorna ja somna typ 01:57 kmr ihåg för felli va den senaste ja messa till o plus ja kolla nyss senast när ja fick sms på natten HAHA o de senaste ja skicka ti felli va datan upptagen <3 sen ja somna HAHAHA hon märkte säkert de för 1 min efter hno messa mig o ba :o av vem? o då ja hade somnat :)

saknar vintern 08 .. felli dom där minnerna, svär ingen kan ta din plats jag fucking älskar dig mer än mest bästavän du & jag mot allt & alla.. aldrig utan dig bebis <3


/maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0