ettnioett.blogg.se

tror jag ska börja blogga i min gamla blogg ett tag.. tills allting blivit chill bara, inte ens för att ja kommer överleva gud låt mig dö orkar inte mer walla de bah skit folk anklagar mig för saker jag inte gjort, som vill förstöra min & andras vänskap.. fuck såna säger jag bara..

som en tjej sa; " även dina närmaste vänner hugger en i ryggen " .. du vet vem due, tack för du svek mig.. och nej det är inte felicia jag menar..

aja, nu jag ska duscha sen vi får se vad jag gör ska nog träffa felli bara för snacka sen taggar ja nånstans & rensar mina tankar bara vara själv.. få luft, eller så åker jag till solna HAHA överraskar antonio, eller nej jag pallar inte fast han ringde mej innan och bad mej komma men aah .. jennifer va i sollentuna enligt henne hon såg mej fast såg itne henne sen idris vill gå ut ja göre sen, men när ja träffar felli då de bara jag och hon, fyra ögon mellan elr va man säger..

hadi sköt om er eftersom jag inte kan göra d läängre.. peace / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0