/ f

ska skriva kort för ska snart tagga haha javet de e tidigt, men vi ska t mormor o grejer, kommer hem innan halv fem iallafall, men ingen får fan gå på ung 08 ida, alla ba nej nej vi får nte, antingen ida eller the voice, fååår lite sådära halv flipp haha, smsa om ni ska dit. iallafall igår det blev knaaaaaaaaass, ja stod & dansa med maria, sen från ingenstans de kommer en kille bakom mig ja ba de lugnt, sen det kommer MINST 10 snubbar runt mig släpper nästan marias hand håller henne i tröjan, dom börjar dra i mig , mina kläder börja tafsa allting asså fick grovaste paniken, men maria hämtade hjälp sen de löste sig sen de va lugnt, vi går ut ett tag tar luft jag träffade SARA SEBHAT, JA INTE TRÄFFAT PÅ HUNDRA ÅR BEBIS HAR SAKNAT DIG FETT MKE! sen efter halvtimme kanske vi går in igen dåå de va lugnt heh, då vi dansade bara med varandra, visst de kom vissa som dansade ibland men de lugnt.. ajjjjjaaaaaaa, ska tagga nu, ce yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0