feel the noise

shet, kirkou hon damp ringer mig kl 9 på morgonen de vah sådär dolt ja ba vem fan ringer nu?! sen ja får sms av kirkou snälla svara i lur, ja va cok nära slänga luren från fönstret fan sen ja la den under sängen asså min vibration man vill bara ta självmord aså skjuta sig själv, sen ja hör de vibrerar som in i helvete, ja FLIIIIIIPPA.. asså när ngn väcker mig då jag är flipp hela dagen, sen hon ba de bråk i rissne kl 3 du måste komma lalal, ja ba ja kan inte komma ska på match men ja skickar några som kan backa upp dig sen hon ba aa bra, ja ringer dom ja bah åk ti rissne möt henne lala dom åker dit dom bah hone inte där o grejer då ja flippa ännu mer sen jag felli rim hoda & sara vi taggar ti rinkeby sen för ta tbana t rissne vi ser henne i stationen i rinkeby aså hon fick oss åka hela fucking vägen sen de blev inte av ngt -.- HON FICK MIG MISSA MATCHEN, ja åkte ens inte till solna efteråt för ingen palla inte ens jag, så jag rim hoda sara och felli stack hem ti deras storasyrra aså rim o hodas hon vah i turkiet o dom hade nycklar ti hennes lägenhet, vi chilla där snacka & allt som vanligt sen kom hem typ ungefär för 10 min sen haha.. sen såg en fett kattig kille på stationen han likna en ja känner, skit fin ! haha men iaf väntar tills feel the noise är nerladdad.. SKIT BRA SVÄR ! :D



ajde, peace / maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0