felli är thöng

tjena tjena, nu sitter ja hära hos cooolingen naomi va =) imorgon har ja bestämt mig för att ta hål i näsan bara sådära mitt lilla ryck, men kan nte lova ngt, men förhoppningsvis såå.. iallafall, idag vare skola ritkig jävla självmord, min klass asså, saknar gamla & min gaamla lärare, men men ja ska antagligen byta.. men de va trevligt att träffa alla igen någonting bra med att skolan börjar ens. igår somnade vid typ fyra, snacka med maria t typ två sen hade ja lite problem dära med att somna, och så vaknade jag halv sju så nu e ja helt slut. efter att vi slutat typ vid halv tio tagga jag roz gizem & lana t biblan haha käka chips & drack fanta fan va chill haha, sen kom gullan oxå som har sluutat, älsklingen slutade nian, kommer nte bli desamma utan dig, ingen kommer jaga thomas med kniv HAHAHAH.. för många minnen med dig bulle. sen vid typ tre så kom maria sen vi åkte t naomi nu vi har kollat på american pie sen färgat naomis hår, som faktist blev riktigt fint! blå svart höhö. nu har ja iiingen aning om vad vi ska göra, men vi hittar väll på något som alltid, & imorgon är det skola igen då, åååååångest!
felicia



1. ni e guldvärda
2. ros habibii
3. naomi haha med hårfärg i håret
4. resultat av naomis hår, fint va? :)
5. that's right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0