FRÅN MARIA

okej lyssna nu riktigt noga vem d nu är som kommenterar..
du ska få se vad jag saknar mest och vad ja längtar mest till..

1. norsborg / pappa
2. gamla malmvägen ( moderaterna fucka vår förort )
3.
.. & till slut min storebror som ja längtar tills ja får träffa igen - vila i frid

pallar inte dig för due cok jobbig har egentligen inte tid & svara på dina bääh komentarer men blir tvungen, lyssna sluta campa i vår blogg sköt ditt egna så sköter ja mitt egna..
och de här med fotboll, ja va BÄST förut inte för va ego, men ja va skiit bra ja tycker själv de.. sen jag gjorde ett misstag som jag ångrar, de va börja röka ja börja förlora kondition sen slutade ja spela fotboll, hoppade av & allting..
och de här me glas i huvet lr vare va du sa, jag fick en VAS i huvvet ja bråkade därför & aa de va jag som starta bråket för jag va irreterad som fan och horungen stog o kolla som om hon skulle käka upp mig..

vem d än är som kommenterar, baaacka berej campa inte här fan vi har ett liv faktist låt oss vaaaaaaaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0