fuck rubriker

skolan seeg haha no på morgonen, ja kollad heela lektionen två timmar bara på tavlan & på lärare som snackade men tänkte på helt andra saker men men, eftermiddagen hade ea, imorgon har mitt första matte pass skjut mig =/ efter träffade jag gizem som va på besök på gymnasium dom går ut i år, sen maria oxå vi tagga t biblioteket plugga, eller mest snack men va ändå dära och ändå hade mina papper dära och allt o läste heela mitt projekt, sara (idris) och matti kom oxå, asså fan ska nte ens ta upp, men den dära boken asså sara hahahahaha, bästa aja =) sen vi mötte josef -.- som sen stalka oss hela dagen.. sara tagga hem vi mötte sanna o karro, sanna tagga karro stanna, sen pierre ( inte malm ) kommer , som föresten va i min skola ida, som elin tyckte va skit snygg föresten HAHAHA, vi hälsa o sådära sen efter en stund han tagga .. sen kom nadia o lite senare kom då frid o kian kom på sin moppe han skjutsa runt mig o sådära, sen iallafall tillslut de va ba ja matti karro o maria kvar vi tagga t solna hagalund, vi ska kanske börja på blue hill dancehall typ 1200 kr , sen boxning 400 hah, ja matti maria karro gizem tror ja.. sen vi chilla runt i solna sådära inget liv, men karro bor ju dära. iallafall kom hem kanske nio för då alla andra taggade, då ja kolla på dick and jane på kanal sex mauhah. sen nu ja vet nte va ja ska göra pallar nte sova pallar nte tvätta bort mitt smink pallar nte byta kläder pallar nte någonting. pallar nte ens sitta fan, vi får se vad ja hittar på. imorgon blire vattenpipa frid kian nadia maria typ alla nästan från idag sen kanske någon annan vene än.. HOPPAS EMELY DIN ÅSNA KOMMER OXÅ! aja pallar nte skriva längre bilder kommer sen.. peace
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0