go on girl

tjenare alla thunga läsare, kom hem för ett tag sen är skiit pigg för har sovit fett mke fan igår vakna fem på eftermiddagen åker t veronica vid typ ett somnar till forrest gump, sen vaknar vid typ halv fyra på natten då vi går ut t resten av släkten haha, vid typ halv fem / fem mami o så tagga hem, då ja lena & veronica kolla på film ja decka typ direkt då sen sov t tolv, sen somna till film idag både ja & veronica, veronica sov feeeett länge hahaha! men men sötnos :) imorgon ska t naomis skola i think möta veronica innan dess & antagligen hämta min mobil imorgon faan -.- saknar den haha, de känns tomt. aja ska snart duscha fixa mig för säängen för som sagt imorgon äre dags för skola igen, skjut mig haha! IMORGON KOMMER EVIN, gaaaah saknar henne fett mke! aaaja sitter & lyssna på en låt som väcker fett mke minnen, vissa kanske redan fattar vilken ja snackar om, enjoy
felicia

som sagt,, kommer alltid älska, men jag kan fortfarande sluta gilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0