gott skratt förlänger livet, tack sykopat

aso lyssna ja kan inte sluta garva, d någon drivare som sitter o skriver ti mej i pea " min dotter kom precis in i rummet när ja börja spruta in i hennes mamma " ASO JA DÖÖÖÖR AV GARV SÅ SJUUK MÄNNISKA HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA.. ja berätta för mikka hon dog av garv sen ja berätta för felli svär hon slutade inte garva, ej d va skit roligt .. men aa iaf .. dodoch fick mig på bra humör igen hade ångest innan är ig i matte men hon ba d kmr gå bra tro mig lalla aså åh älskar dig barndomsvän <3
idag vi gick i gamla stan för felli ska ta piercing d där stället jag cristian marcus o felli gick till när ja skulle ta hål i tungan vi gick dit, sen ja fick värsta flashbacks cok ont i huvvet uf.. vill inte tibax dit ..
imorgon dagens planer : skola från 9-10, fixa mig allting tagga till fellis skola runt 3 sen fixa hårfärg, färga håret och sen åka till barkaby felli ska ta hål i näsan och sen fixa andra grejer, sen säkert jasin kommer komma.. iaf va han sagt ti nadia hahahah! & sen vet inte ska möta bror han får fixa NY keps ti mig..
KOMMER SAKNA DIG ALEX NÄR DU ÅKER :( <3



allt från mig, peace / maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0