grattis matti!

alooow, kom hem för kanske kvart i tolv från mattis fest, FAN va chill de va! iallafall vaknar vid halv ett äter & shit sen ja sätter mig framför tv & watchar madicken! min ääälsklings film när ja va typ 4 tills ja va typ 7, ja kommer ihåg tyckte madicken va så vaaacker heheh ! iallafall, sen ja fixar mig o shit, vid typ halv fyra taggar t sollentuna station möter matti naomi nudar lina sara diana & jessica tror ja den sista hette (a) vi ska hyra filmer så vi taggar mot filmkedjan & dära står vi i minst halvtimme sväär innan vi kommer ut därifrån med två filmer i handen, för ingeen av dom som va över femton kunde sitt personummer, men tillslut nudar ringde sin syster, dåå allt fixa sig :) sen vi taggar t hld går hem t matti, sätter sig på hennes uteplats, vi äter grillat & allt, svär efter vi va grooovt mätta, sen vi hade toon godis dricka allt, vi åt inte ens hälften av godis eller ngt, sen vi kolla på två filmer en skräck & en ''sex film'' .. skuma filmer bååda två men ändå, sen vi typ elva vi körde alla sms rolett om ni fick skuma sms av mig häh, då ni vet (a) , vi skulle egentligen haft dricka men nu de blev inge dricka men de va ändå skiit trevligt ändå.. skiit tönga människor allihopa! imorgon ska kanske t täby centrum me lite peeps från idaa, schläänger in lite bilder från idag!



1. outfit idag
2. töönga människor!

felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0