hål i näsan... imorgon!!

alåå! de va skit chill dag i skolan idag faktist förvånande =) de va faktist en bra dag, efter mötta ja nathanya maria matti veronica & naomi, vi alla åkte t akalla , gjorde hål i öröönen haha, ja gjorde där högst uppe, kan nte förklara ni får se sen :D veronica gjorde tre st maria gjorde ett under sitt matti gjorde ett nathanya gjorde ett. sen som alla nog redan vet skulle ja ta hål i näsan hade pengarna & allt, vi åker t kista & allt fan. sen vi kommer dit dom ba nej men örhängena e slut & allt kom tillbaka NÄSTA vecka! jag ba men aha vafan. sen vi funderar lite o så, sen naomi ''visste'' ett ställe, i stan dära dom gjorde näs piercing, vi åker dit så nej dom tar nte. sen vi åker t gamla stan därifrån, till samma ställe som vi åkte senast med maria cristian ( husby ) sen marcus typ hah, maria skulle ta hål i tungan , men dära kostar de 400, NO WAY! då ja kör hellre kista 120! sen iallafall vi höll på åkte fram och tillbaka letade och letade i tre timmar sen vi gav upp, så vi sätter oss donken äter en glass maria käkar cheesburgare likaså veronica & naomi.. men sen vi kom på de dära stället i barkarby 25 kronor höhö, men de stänger fem så vi alla ska dit imorgon sen hoda ska visa vägen, före e hon som vet :D så imorgon hoppas jag de blir aav oxå :) snackar me gullan nu som själv har piercing i näsan, grejen som sitter i är skiit stor o ska ha den i fyyyyra månader! men men, jag vill ju verkligen såå de e bara tuta & köra. iallafall, så sen vi taggaa t sollentuna, kom hem typ nio, åt direkt.. lite sent, men har bara ätit lunch & kände min mage behövde maaat HAHAHA. så nu ska strax sooova ÅÅÅH MIN MOBIL FUUUNKAR NU HAHAA YEEES! karro fick chock, sa t henne prova smsa mig nu , hon prova hon skrev hon ba - de funkar nte , sen direkt efter hon ba OMG DE FUNKA! nu tre dagar utan lur, i'm back =) , ska sova nu e död kisses

felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0