hero

Ja kom ihåg när min pappa va sjuk & låg på sjukhus & ja mådde fett dåligt, då maria skickade den hära låten till mig.. visst hade ja hört låten en flertal gånger, men när maria skickade den till mig då ja lyssnade på texten, så blev mina tårar t lycka istället för sorg. maria har sina nackdelar, likaså vi alla andra.. & vissa gånger har ja bara velat strypa henne haha, folk undrar säkert hur vi fortfarande är vänner, tro mig ibland undrar jag själv det, är de några som är bra på att bråka me varan så är de fan vi två.. vi båda är så olika men ändå så lika varandra.. ni kanske känner den dära maria, men ja känner nte henne bara som maria, ja känner henne som en bästavän. vi har varit med om så mycke, vi har varit med varandra i varenda speciella tillfälle, vi har delat så mke skratt & gråt & bråk. jag har känt den hära tjejen i snart ett år, men det känns som att ja har kännt henne hela mitt liv.. tack för ett roligt spännande dåligt underbart år tillsammans med dig, maria kasarjian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0