minnen! / f


Kommentarer
Postat av: Anonym

pluss du säger du saknar norrssboorg asså du känner inte ens mångaa du e skiiit mobbad du villl att alla ska tycka synd om dej och säga, du snackar hela tiden om ditt jävla liv du säger du fick flaska i huvudet skit mobbad och e du cool? sen du tror du e cool du säger aa ska gå te sos venne vad dom kommer göra sen du säger jag misshandlar venne vaad skit moommaaaaaaaad

2009-08-08 @ 12:09:02
Postat av: Felicia

vem snackar du om?

2009-08-08 @ 15:04:24
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: maria

ej lyssna ere konstit om ja saknar stället min farsa bor i ? ere konstit att ja saknar han eller?



lyssna du kan nmisshandla vem du vill tro inte att ja bryr mej för ja vet själv jag BRYR MEJ NTE ! om due en av dom som ja va nära vän me förut då ja vet vem du e å då du ska veta att jaa sa du inte ska misshandla ngn för de inte bra du kan få problem o due fortf liten, om due hon som messa mig hela tiden när ja va i torpet o skrev massa skit om kirkou, då sääg det ! jag bryr mej verkligen inte



knullar sos upp o ner fuck dom

2009-08-08 @ 15:37:29
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0