när ni väl börjat läsa ni fassnar i texten, LÄÄÄÄS!!!!!!

kom hem nyss men aa okej .. nu aså jag får panik .. rikti panik, eller nej jag hade panik innan men kolla jag och matti vakna sen vi stack hem ti naomi min prinsessa som mådde dåligt rim&hoda följde med oss, sen vi fixa oss alting hemmos henne fick 500 spänn av mamma ändå skulle ta ut från hennes kort, iallafall sen vi möter felli vi alla taggar ti ung 08 sen naomi matti rim & hoda dom bah ej vi måste tagga, DIREKT när dom kom för dom skulle va hemma cok tidigt idag, juste nadia va me oss, men aah sen vi sa hejdå o allting jag nadia o felli vi går in asså vi gick läääängst in vi va mitten av alla, vi dansar & alllting sen från ingenstans d kmr en mörk kille fram ti mej sen ja ba ääh kör bara ja börjar dansa med han han står bakom mej, sen ja ser de kommer en till framför mej, ja ba abow ska dom baazz mej elr, fast ja fortsatte dansa sen d kmr en brevi mej o andra sidan oxå sen FRÅN INGENSTANS DE KOMMER EN UNDER MEJ HHAHAHAH.. ja koollar brevi mej felli hone ner tryckt av dom vet itne va dom andra gör med henne nadia hon får panik försöker knuffa bort dom, sen ja kommr loss därifrån min brorsas granne ser oss o va dom gjorde mot oss sådär sen han kommer fram han tar tag i mig och nadia knuffar undan oss vid sidan asså han kompis stog bakom så ingen gjorde något sen han  börja tjaffsa med dom möörka han ba ejejej va göör ni d räcker gå härifrån blablabla ja ba FELLI DAA! sen han tog tag i felli drog undan henne hahahah, han ba finns här ;) sen vi ser thomas båda går fram ti varan ja ba ej kom sen ja sa ti han allt som hände han ba aboow han ba lyssna ja står där borta han pekade han ba hjälper dej säg bara till ja ba aaa tack, sen DOM DÄÄR IDJOTERNA KOMMER IGEN FAN VETJA VA DOM FÖRSÖKTE GÖÖRA !! ja leta efter chrippe pranto o dom ja ba faan vare dom, sen ja ser thomas komma fram ti dom o ba eej släpp henne vet itne vad sen dom ba va? han ba de min tjej flytta dom ba aha sen dom gick hahahah sen den ena han kmr tibax thomas ba dansa dansa sen ja dansar me han o felli dansar framför mej o nadia brevi sen han ba säg till om dom kmr igen o han gick sen ja o felli fortsatte dansa sen pranto ville haffa en guzz han ba maria kan du försöka få tag på hennes nr, ja ba aa sen ja går fram ja ba ej koom hit hon ba varför ja ba kom bara sen hennes syrra ba nej säg här, ja ba wei va kaxii aså ja tänkte så, sen ja viska ja ba min kompis vill ha ditt nr hon ba kan itne den utantill men ge mej hans, sen ja gav prantos nr ti hon, nu dom smsar säkert me varan han ba taaaaaack & shet hahaha :D veme bäst? ;) jag  absolut SPIIIIIIKAT ! iaf vi dansa & dansa sen ja börja tänka på äckliga snubbarna som höll på ja messa anton ja ba - vare du, han ba - på väg hem sen ja fick ännu mer panik ja ba NEEEEEJ VÄND KOM TIBAX, sen han ba aa okej varför ja ba TRÄFFA MEJ HAHA MÅSTE SNACKA... han kommer aså han går förbii mej ja ba vafan ? sen han messa mig han ba min morsa ringde & allt, ja ba aha okej.. Sen jag nadia o felli vid typ kvart över 11 vi tagga mot pendeltågen sen nadia hon går annanstans hennes mamma skulle hämta henne vi ville inte komma me vi ville ta tåget, sen muzze kommer aså maziar han e me oss en stund på perongen & tåget sen han går ti hans kompis.. - & nu sitter ja här :D hahaha..

LÄS JAG VET DE MYCKET, MEN NÄR MAN VÄL BÖRJAT LÄSA MAN FASSNAR :D
peace / maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0