näspiercing

feett synd, nadia tappa sin lur i toan hahaha så de blir inge jasin. men ska kanske träffa matti senare ikväll, vii fåår se.. du som kommenterade om d dära me näs piercing, vet du ifall man måste ha ''föräldrarnas godkännande'' .. inte för att de e ngt problem, får & allt.. men bara så att javet =) .. iallafall, har nyss duschat & allt ska ta & klä på mig snart tror ja höhö, ska följa med hoda maria & nåra t rinkeby, javet nte varför trore ngt bråk.. har ingeen aning men har inge bättre för mig.. ååh juste, lyssna skriv inte onödiga kommentarer bara waste of time =)
felicia


haha en minut sen, helt natural.
aja ska klä på mig nu & sminka mig sen uuut, haha ce ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag pierca näsan där och dom behövde inte föräldrarnas godkännande.

2009-08-08 @ 18:01:49
Postat av: Carmen

Jag pierca näsan där och dom behövde inte föräldrarnas godkännande.*

2009-08-08 @ 18:04:22
Postat av: maria

haha ajde felli vi går dit då :D

2009-08-08 @ 22:13:31
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: Felicia

aaa okej, aa vi gör det maria!

2009-08-08 @ 22:37:48
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: maria

vi ska oxå följa med matti till akalla hon ska ta hål i örat där vi gjorde, ja ska ta en till :D sen ska övertala mamma ta hål i tungan :) och javet hur hon säger jaa !

2009-08-09 @ 05:46:39
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0