nyvaken

HAHA vakna typ nyss, vet nte om de va för filmen va tråkig eller om ja bara va trött, chansar nog på att jag va trött (a) , snackar me naomi nu som ja nte träffat på ovanligt länge, & HON HAR NTE SETT MIN PIERCING ÄN, alla har de, till och med miriam som ja inte träffat på skit länge heller har sett den , saknar dig bulle åjuste miriam du kan nte nå miggg för min lur e borta, & alla andra där ute - har ingeeen fattat än att min mobil e borta såå de är darför ja nte svarar hahaha sega de va typ tre dagar sen. men men, så ingen flippa ur för att ja nte svarar. haha ja sitter fortfarande i pyamas haha, men vi har haft riktig chill daag, min mamma kom över för en stund sen lämna min syster hära då lånade hon patrik 1,5 så kollar ba klar resten hemma, & så kommer ja nog snacka med karro i lur & sådära, seg men chiill söndag haha & imorgon äre skola, har bestämt för att blogga lite mera haha , för vi har skiit dålig upptadering och ju mer vi skriver desto mer besökare får vi så aa. ska taggelitoo nu haha peace
felicia

kan inte tröttna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0