onsdag / åååångest

hahaha tjena, någon mer än ja som har åångest för att skolan börjar snart... de kanske bara e jag vem vet =/ men de e inte konstigt pga mina betyg. anyway, de kommer bli skärpning nu fan. iallafall, naomi & matti tagga hem igår vid halv sju kanske, då åkte ja & maria t kista höhö, vi leta & ja hitta fan ingenting bra & billigt mauhaha.. men tillslut hitta ja en skit fin lila tunika, den går nästan precis under götten, sen man kan ha nylånstrumpbyxor eller vare heter ( såna dära genomskinliga ni vet ) till tunikan :) . sen ska köpa en skinnjacka till oxå & grejer, men den passade till min hårfärg & allting.. idag vi fyra ska kaanske träffa naomi om hon kommer hit eller ngt, sitter ensam hemma med min 9åriga lillasyster som väckte mig vid ett, & ja somnade fem.. lyckat. nu väntar ja ba på att maria vaknar eller ngt hääh. aja här får ni bilder från tunikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0