otursdag men ändå inte - haha läs!

asså dagen igår hade den sämsta början man kunde ha, de börjar me som sagt vi somnar vid tre vi vaknar sex, sen de började med tändaren, alla klara att tände men nte jag den vägrade fungera , då ja sa jag ba - hela min dag kommer bli upp och ner nu.. sen kolla hahaha alla som fick stå ut med mig vet, de börjar med vi börjar fixa oss mitt smink blir cp haha nte värsta grejen men om man är under tidspress så är de skiit jobbigt, speciellt för mig. så när vi sen kommer till bussen så kommer jag sååååklart inte på bussen så vi fick springa till nästa fick vänta i halvtimme på nästa för vi missade oxå nästa great! sen vi kommer till tåget, vi missar PRECIS tåget.. fick vänta på nästa vi åker t kista sen, vi går t gina , ja tycker nte att ngt passar står i omklädningsrummet i hundra år vanessa får flipp haha naomi springer & letar efter veronica, sen så bestämmer ja mig köpa linne 99 kr str : S sen en skit fiin tunika de fans ba en kvar 29 kr str : M ja skulle ha den, sen vi går ner till bussarna klagar på min jävla dag , får ett av mina utbrott bussen kommer & såklart äre ngt fel på bromsarna så bussen fungerar nte , så vi fick vänta på nästa, så då springer naomi & veronica t donken som va hungriga, nästa buss kommer dom hinner nte, men ja tänkte nte få mer otur så ja hoppa på bussen me vanessa så ser vi dom springa med donken påsen och stoppa bussen hahaha! iallafall vi kommer t mig fixar mig & så, vi går t bussen så får naomi nte gå uut så hon taggar hem -.- har på mig mitt möörk blåa linne sen tunikan över, den är mera som en topp för den går inte helt över götten, alla sa de blev skit fint, ja vanessa & veronica vi kommer t stationen träffar hoda maria matti sen i tåget vid solna karro kliver på .. men senare vi kommer t ung 08 träffar vi maria (haddad) rim & sara.. sen börjar det reeeegna!! så vi springer runt, vi står och tjaffsar i hundra år sara rim maria vill gå hem dom hade vart dära sen två & vi ville stanna, fast ja va skiit kissnödig, & ja fick panik alla ba skaru stanna eller gåå felli habibi gåå felli varför skaru gå du kom nyss, fick flipp haha. men ja bestämde mig stanna med hoda maria karro matti & vanessa.. så ja och hoda går runt letar efter toa i huundra år , till slut vi kommer till en bar, hoda ba du kommer aldrig in där ja ba vi får se.. sen ja ba - ursäkta har ni toa hära . tjejen vid ingången - nej ni får nte gå in hära. jag - a okej. börjar gå sen tjejen ba - nej vänta, var bor du? till hoda , hoda ba - malmvägen, tjejen ba - äru ibbes syrra? :) hoda ba - aa , sen hon ba aa okej då får ni gå in lalala, hon sa t alla vakter känner dom känner dom fan hoda att ja har dig bror :D efter allt de dära hela min dag vände.. sen iallafall klockan e väll typ nio vi går in i publiken såklart vi kommer typ längst fram smidiga som vi e, sen ja och karro kör våran dans dära, fiinaste killen ja hade haft ögonkontakt med han stod bredvid mig, fiinaste katten.. karro stod o dansa me mig , han ba ska vi byta t karro. hon ba nej. sen någon annan snubbe börja struula sönder karros hals som föresten va skit fin oxå :) så då ställde sig den dära snubben bakom mig aa och så vidare och så vidare så vi dansa skit länge & så =) sen de va en annan snubbe han höll om mig vägrade släppa mig asså hahaha maria dog av garv. anyway veronica sov hära vi kolla på what woman want & började kolla på och så kom polly, men vid tre decka ja va helt sluut asså haha. idag ska vi dit igen ska snart hoppa in i duschen. undrar om vi träffar dom igen hähä. peeace bitches
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0