...

- bääääääc kastareej faakking fitt ansiikte du fakka året för meej på hög nivå idjoot ja kasta alla mina närmaste vänner förej sen när ja inte hade ngn kvaar du kasta mej, walla ja hade tur alla kom tibax gud va me mej.. du har förstört mååånga av mina vänskap me andra & du förstörde den mellan mej & han fkng säär iiiiff tycker cok synd om deej vänta bara du ska fåå seeeee va ja kommer göra me dej svär turen kommer va på min sida lyckan ska vända du ska få de du gav mig, allt ditt skitsnack och skräp - what comes around goes around..
watch yah back

/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

piiiiii 1000 procent handlar om christian ...

2009-08-07 @ 03:22:50
Postat av: Anonym

Eller hur len christian suga av min kuuuk, maria du e cp

2009-08-08 @ 12:04:58
Postat av: maria

ej de där va förut, nu är nu re -.-



föresten vikken kuk ? töönt kasta dig i närmsta papperskorg

2009-08-09 @ 15:27:16
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0