snart yaa

snart ska ja ringa felli ska ladda luren lite till sen så ska ja koppla ihop karro sen ska vi snacka om lite grejer som hänt.. ahah gossip :) snacka nyss med nörden kirkou hon typ skrek å shit hon va skit rädd för hon tyckte hon såg nicolas utanför hennes rum, medans i mitt rum aså alla dörrar och fönstrar är stängda från ingenstans min boll den kastas från där den va först, ja blev skit rädd för sen d kändes ngn la en kall hand på min axel å ja hörde viskningar å bollen flyttades på sej hela tiden ja höll på gråta i luren ja vart skit rädd.. sen kirkou snacka oxå lite gossip haha me mej altså, OH SHIT DE DÄR SIMON BERÄTTA IDAG I BUSSEN ASÅ 514, SEN TYP SÅ FORT HAN NÄMNDE DE SÅ KOLLADE THOMAS UPP LANA ROZ Å FELLI BÖRJA ASGARVA, Å JA FATTADE DIREKT.. ASÅ EJ VA ÄCKLIGT OMG VA SKAAAAAARRIT ASSÅ HAHAHAHAHHAHAHAHAHA FYFAN .. aja, äckligt aså huuur?! varföööör!?!? NÄÄÄR?! shit aja livet går vidare, ska tvätta bort mitt smink och allting sen jag ska ringa dom däär åsnorna :) we have much to talk about :D
/ maria


oh shit, den dagen felicia kommeru ihåg ? vår cykeltur inne i stinsen hahaha å vakterna blev förtjusta i oss att dom hade lust å döda oss me deras batonger lr vare heter åsån där skit dom ville slänga ut oss me huvven före sen cykeln efter, så mycke gillade dom oss.. ahhahahha :D
att dom la ner hela deras kraft och allt för springa efter oss å köra ut oss från stinsen :) yeah that's memories <3

Kommentarer
Postat av: felicia

va ljuuuust hår ja hade :o

2009-08-27 @ 23:21:34
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0