SVAR :)

E om OMG !:
du kommer träffa mig då, visst du menar mig visst visst? haha skojar bara men ey deh va vii som sa till han att ringa och säga till dig det men vi har redan hämtat han för han kom 8 på morgonen.. igår varför kom du inte för till skär ? de va väärsta festen walla vem du vill och kan tänka dig blev packaade svär dom vah sjuka du skulle sett jonte, du vet långa trädet brevi bossens villa han klättra enda upp som en aappa på gud sen han hoppar ner och springer som han mår bra han börja blöda hans ansikte.. de va cok roligt, om du hade varit där ajajaj ;)
walla jag saknar dig maria <3

svar:
 
lyssnaaaa.. jag saknar deeej oxo & ja behöver ditt nr rodrigos nr, hela gängets lr ajt för ja vet inte hur ja ska få tag på er.. speciellt dej aså kom till sollentuna ree .. äh haha , saknar den apan oxo =/ hade ni roligt? kunde inte komma imsorry men ja vah upptagen om du hade ringt mej så kanske ja hade kommit.. om ni hämtat mej me bil..
ja saknar deeej bebis :(

Kommentarer
Postat av: E

viken bil va tror du att vi är för något din flygplan eller vi ska hämta och lämna dig vart du vill hehe jag vet att du saknar mig ;)

2009-08-03 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0