svarta fåret - när lammen tystnar

fienden av vänner för vindarna vänder kylan bränner som vindarna sänder blodiga händer i tränden som lyssnar tresöka tänder för lammen som tystnar.. i fyra tysta minuter lyssna, för alla lammen som tystnar man vet vad livet är när de försvunnit kan någon förklara vem av er som vunnit se många onda å hör inge förlåt, se barnen skratta men hör dom gråta. svaret är ett mysterium och frågan är en gåta, hur kan en moder kinder inte bli våta. sorgen finns kvar vad man än gör till och med rosen vissnar och dör, jag vet att ni ser jag vet att ni hör, ingen bryr sej så ja blir på ghethumör, begäret av makt förav till betongen i den onda cirkeln gömdes till fången inte snabbt lika snabbt nerför gången de va inte första inte heller sista gången. han kom som en orm till adam & eva nu e han en varg för att få ondskan att leva, hoppet att dö att få oss att älska hatet, många går hans väg för att se resultatet, samvet till döden med ett olåst slag ångest beskörde sen sker de mord idag, livet du lever slutar i obehag ingenting att stå för slag för slag.. du lever idag men du gör det på knä, kanske dör imorgon knack knack på trä ingen av er vill känna dödens kalla håla, men spelar man spelet får man skiten tåla lukten brinner känner djävulen andas ingen av er tänker efter innan de ska handla, tiden blir färre om du vandrar ensam, vargen e hungrig vem av oss blir nästa lamm? ja dom tystnar, men ingen av oss lyssnar alla säger ingen gör och lammen dom dör, hade framtiden i sikte och mycket kvar att leva för, lämnade en obesvarad fråga; "varför?" själen från jorden långsamt den lättar på kalla kårar men efter stridens lätta torkar mina tårar försent för att rädda, saknar den här själen skapa representera.. jag visar min rädsla som lämna mig naken ja e rädd för att orden byttes ut mot hatet är oxå rädd för känslor some gömda för att ni aldrig kommer glömma, kan förstå men aldrig känna de du känner de är alltid fel o döda även om de bränner, jag vet att tiden aldrig kommer läka såren.. med fredliga hälsningar svarta fåret .. 
hundra procent känslan blir tung lammet blir skrämd hatet blir hem men tanken e gömd,
ingen e nämnd ingen e glömd


Kommentarer
Postat av: daniel

Den texten du har där av svarta fåret är en låt. jag har letat efter den här låten skit länge. vet du hur man kan få tag på den

2010-07-01 @ 03:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0