svarta fåret

allt har en förklaring vad som än händer vart vi än hamnar vart vi anländer kommer idag styra imorn idag äre sol och imorn ere moln stek som brutal är som en nrregristering den förflutna gårdagen har ingen mening forn tid svår tid jag skiter i för jag ska le, om himlen blir svart och vattnet förgiftas glädje blir tårar fåglar slutar kvittra om skatten du hitta bara försvann kommer du att kämpa och stå som en man.. om allt skulle falla på en och samma gång och vägar man gick på delades på två, kan se som en svårighet eller möjlighet jag skiter i för jag ska le.. Om en nära till dig förlorar sitt liv känneru glädjen hon vilar i frid, jag vet vi alla känner en saknad men tänk på hon kommer aldrig mer vakna, vissa ord från goda brodern se livet från ljusa positionen min vän, snart e vi där & snart ska vi se jag skiter i för jag ska le.. Om dagen blir svart och du känner dig matt glädjen till sorg, sorgen kom snabbt kommer du se allt som ett hinder? eller som en utmaning i livet om ett byte skulle ske mot din vilja eller skulle du känna nån gjort dig illa skulle du känna glädjen för en nyhet? jag skulle iallafall le.. Om allting går snett allting blir fel, du ska få se vad som kommer ske om allting går snett allting blir fel vad som än sker så jaa jag ska le


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0