torsdag

tjena alla c00lingar!
idag vakna ja vid tre typ hahahaha, men kollade på bangkok hilton och the shining igår så somna kanske nte föräns sex i think .. hah, iallafall då kom naomi t mig, vi kolla på sea of love, sen vid typ sex tror ja hon tagga, för hon skulle hem t felli egentligen ( gonzalez ) , hon hade lovat henne, så hon fråga ifall ja ville hänka, men ja tagga o mötte nadia som man nte sett på hundra åår, sen maria & så tagga vi t vallen, dära va frid som man nte heller har sett på hundra år , de första han sa t mig va - fan va föörändrad du e, :D ja ba haha tack? han ba du hade typ oranget hår förut, ja ba ehmm, aha -.- han ba ne driver :) .. sen vare robert och tre andra chilenare de är de ända ja kommer ihåg ifrån dom höhö. vid typ halv tio alla taggar ifrån vallen, vi tar 520 mot holmboda sen ska dom åka tillbaka därifrån, haha brist på liv.. äkta mig & maria att göra så :$ men ja maria & nadia klev av i häggvik, sen restem av pöjkarna fortsatte mot holmboda.. sen vi stod dära, de kommer fram typ fem killar t oss hahahaha dom va typ 18-20 år tror ja , ena killen som va FETT katt, börja snacka me oss, han sa t maria han ba du e från libanon va? hon ba aa ? ja ba hur visste du? han ba ja såg de. ja ba aha, han ba & du e svensk ;) sen t nadia halv svensk & finsk HAHAH tjejen e fan arab driver han. sen iallafall, fick han reda på att maria va ''alex malmvägens'' syster hahah, då han stanna till & ba SHIT ! haha, ja dog av garv. sen när vi tagga vid typ halv elva, då han ba, tänkte först snacka med dig, men du kan väll presentera mig för din kompis ;) & så peka han på mig, ja kolla bak & garva sen vi gick.. kom hem vid typ elva kanske... & imorgon ska ja antingen fira matti , dom ska hinka & så eller följa med frid & gääänget & bada i rösjön imorgon, har nte bestämt mig än höh, vi får se :D aja lägger in bilderna snart, när ja byter data, peace bitches !
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0