tråkigt / f

vad heter du? Felicia Erdtman
mellannamn då? Maria Elisabeth
vart bor du? Sollentuna
trivs du där? Aaa då , men ibland är det skönt att komma bort därifrån.
brukar du läsa horoskop? När ja har lust & kommer på det.
har du körkort? Nej inte än :)
äger du några converseskor? Ja ett par svarta, ska köpa vita
favoritdjur? Hund
vad spenderar du dina pengar på? Sånt jag behöver
festar du? Inte för ofta
brukar du bli för full? Haha...
antal kuddar i sängen? Fyra/fem
mc donald's eller burger king? Äter inte på något av dom längre
äger du ett busskort? Nej
dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön haha
har du haft sex idag? Nope
vad såg du senast på tv? Film, i hennes skor
hur svarar du i mobilen? "Aa hallå''
vem ringde dig senast? Naomi
vad sa den som ringde? Ingen behöver bry sig
antal timmar sömn inatt? Sju tror jag
sov du ensam? Aaa

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng:
Naomi tror jag
såg dig gråta: Miriam
fick dig att gråta: Privat
du delade en drink med: Maria hahaha
du gick på bio med: Inas tror ja, feeett länge sen
du gick på stan med: Mamma tror jag
skällde på dig: Min älskade mamma tror jag hah
skickade ett e-mail till dig: Facebook

SAKER
tar du droger?
Nej aldrig!
dricker du? Ibland
vem är din bästa vän? Naomi & maria
vad är du mest rädd för? Att bli sårad
vilka kläder sover du i? t-shirt & shorts
vart vill du gifta dig? Nej...
vad hatar du verkligen? Lögnare.
har du varit kär? Ja
kör du? Va?
har du ett jobb? Haha nej
gillar du att ha folk omkring dig? Aa men ibland är det skönt att va ensam oxå.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du gråtit?
Nej
köpt någonting? Aa
varit sjuk? Nopp
sagt "jag älskar dig? Aa
velat säga till några att du älskar dem? Aa men då säger jag det.
träffat nån ny person? Hela tiden
saknat någon? Ja, oss.
kramat någon? Aaa
kysst någon? Aa :)

JUST NU
är du kär i:
 Ingen
bästa: Syster
sämsta: Inget
roligaste: Typ inget just nu
sjukaste:  Vet inte (a)
tråkigaste: Hemma
galnaste: Veeeeet inte
sötaste: Syster
beroende: Mobil

/ ska hoppa in i duschen nu & snart kommer naomi hit, sen kommer antagligen träffa maria oxå..
gah va jag älskade den hära filmen som liten, kunde låten uttantill haha, enjoy
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0