va de tvungen bli som det blev

halååå , hur äre meee alla älskade läsare? :)
iallafall, ja skrev aldrig efter senaste inlägget igår, men de gick bra.. som alla förstår så har de vart knas sista tiden mellan mig & maria, de kommer tid att göra så de blir som förut, de kommer ta tid att lita på varandra, för vi båda vet att vi båda har snackat skit om varandra, men vi båda har oxå kommit överens att lägga allting bakom oss & gå vidare, utan skitsnack & falskhet.. & ja hoppas på riktigt att allting blir bättre nu, från bådas sidor, om vi vill de ska funka mellan oss så måste vi båda tänka på vad vi säger & gör.. så att de inte blir som de blev nu.. aja ja & naomi åkte t sollentuna me tåg, så ja & maria snackade lite i perongen & ja förklarade varför ja reagerade som ja gjorde, & maria berättade hur allting låg till vem som hade sagt vad & när.. & ja tycker att hur som helst slutade allting bra, så ja naomi & maria åkte t stan haha, där jakob vet nte vilka klev av, sen vi taggade t väsby, ja skulle träffa en viss person, men nu blev de inte så för någon hade trääääning, så vi gick runt dära i centrum & grejer, sen vid typ kvart i 10 taggade vi tillbaka t station, naomi åkte hem ja & maria gick t malmparken vid gungan & snackade som förut, till typ elva tagga ja hem.. satte mig framför tv & baa chillade. idag tror ja nte ja ska tagga uut, för ja oooorkar nte ahah e alltid ute.. maria kanske kommer hit senare vi får se. aja ceya
felicia 
lägger in lite bilder från lite olika dagar

 

1. martina & naomi
2. hahaha ja härom natten
3. naomi & adam & liiite av ted's jacka ;D
4. maria & naomi.. vi, dom tre musketörerna 
5. jag watchar television
6. alltid i mitt hjärta & perongens vägg
7. maria i malmparken
6. ( maria du hade mördat mig ifall ja nte täckt hööh )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0