we are family

tjo hahh ska tagga ner snart igen, är hos veronica vi har haft kräftskiva & allt me min släkt =) skiit chill haha, sover då hos veronica ida & min faster lena haha, ja o veronica kommer ha film kväll all night svär lena man kan snacka allt me henne, säkert vi kommer nte sova en blund. min lur e tappad om ja nte redan nämnt det, skulle hämta den i joy i centrum idag men tyvärr blev d  nte så, för höhö jag vaknde fem på eftermmiddagen idag (a) då typ centrum stänger före e lördag idag men men får se om ja kan hämta den imorgon, nuska jag emma , anna typ , veronica ( kusiner ) ska kolla på 27 dresses haha, har nte sett den än, slänger säkert in ett inlägg senare, måste sticka nu CIIAAAO :D
felicia


HAHAH veronica & ja småå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0