felicia. dani & ja dygnar, som vanligt?

Hej kära bloggen, sitter & snackar med daniela i telefonen klockan är runt nio på morgonen, klockan ett ska ja elsa maria & dani till ungdomsmotagningen, sen efter det ska vi ha riktig tjejdag haha, shoooooooppa haha! Har missat hela mellandagsrean inte för att ja tror att ja hade hittat något speciellt ändå, det är kaos. Men ändå har missat fett mycke när ja vart sjuk have 2 catch up a little :D sen kommer antagligen träffa gizem oxå. Maria & dani kom ju hem till mig idag, skönt att få lite umgänge! Aja fick höra lite skit som man missat nu som sjukling haha, älskar er galet tjejor! Aa men både ja & dani kollade på en film, my sisters keeper. Oh My God säger jag bara fyfan, har aldrig sett en sån film som har rört mig så mycket som den gjorde, eller fått mig (och dani haha!) att gråta så mycket.. Fast iof det är ju från person till person, ja blev berörd för personliga händelser. Men aa sen när dani ringde mig efter, så berättade ja en händelse som hände i somras, sen hon började gråta, då började gråta så vi båda satt & grät i tlf. Fy asså haha, men gud gumman. Jag älskar oss, ja älskar våra nätte våra morgonar hähä våra minnen hela dig, tack för allt hjärtat mitt! Aa snart ska ja upp för att duscha, sen senare när ja kommer hem ikväll ska sätta på filmen the blind side som hamze rekomenderade åt mig haha!
Kanske hör av mig innan ja åker eller strax igen.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0