felicia. 08:07

Tjena mitt bena!
Hahaha jaaadu va gör jag vaken, ingen aning haha klockan e åtta, de blir senare & senare för varje dag som går, eller ska man säga tidigare haha? Ja måste få igång min sömn, den har blivit mke sämre under jullovet, har ju vart så jävla sjuk till & från nästan hela jullovet, så aa kanske är darför. Men jag förstår inte när jag e sjuk brukar ja ju sova rätt så länge, eller jo aa idag sov ja ju ett bra tag, men fortfarande, ja brukar somna tidigt vakna sen? Men ja säger ju det, jag är nog inte speciellt normal, haha har kollat på tre wallander idag :o haha, prästen, cellisten & läckan haha wallander filmerna är tuuuuunga ju :D aa, ja funderar på att antingen försöka få min sömn eller dygna? Dani ja & maria skulle ju göra det, men de höll ju länge haha! Men aa dani och maria kommer antagligen till mig imorgon.. Så om ja somnar nu? Gud vet när ja vaknar haha.. Aja har kollat på film t nu, kanske ska sätta på en till & få tiden rulla ifall ja ska fortsätta va vaken, i'll let you know then :)
Peace lovers

Don't worry, be happy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0