felicia.

Sho haha, nu sitter i mitt rum pumpar pusha som vanligt haha, lyssnade sönder på den för ett tag sen.. Sen nu har börjat lyssna på den igen haha den e gaalen låten! Aja maria & dani kommer hit snart, vi ska snacka en massa skit om er aaaaalla :D haha har ju vart hemma i en vecka nu, fyfan de känns som ja dött eller ngt.. Usch! Kanske ska ut imorgon skiter i, men aja har nyss webbat med nadia & den dära tjejen ja säger bara det hon e inte normal, hon skickade den äckligaste skarrigaste ''videon'' som ja sett i heela mitt jävla liv, på gud trodde ja
skulle spy, & ja spyr inte lätt sådära om man säger så. FYFAN! Haha men ja vaknade halv tre idag av att hoda maria haddad & sara stod vid min dörr, maria skulle låna mitt busskort som går ut om två dagar haha. Sen efter de somnade om vaknade fem av att maria ringer mig haha, ja e galen sover bort hela dagarna sen e vaken hela nätterna morgorna vene vad haha!
AJA pallar ej skriva längre, men nu har ja uppdaterat, vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0