felicia. boy you drive me insane

Shoo peeps!
hur e livet? Jora det är bara bra hära! Idag vaknade vid typ halv två idag, rätt tidigt faktist! Med tanke på hur sent , eller aa tidigt.. Jag gick & la mig (fem på morgonen) Iallafall vid halv två gick jag upp, åt & sådära sen satte mig & kollade på grinchen mauhaha tung, sen efter d kollade runt lite på boxern sådära efter någon tung film. Sen aa nu iallafall sitter ja hära, ger lite tips till roz om vilka filmer hon ska ladda ner. Som sagt äre någon som har sett alla olika möjliga filmer, så äre fan ja & maria haha. Iallafall, ikväll blire hemma kväll framför tv eller så, ja vaknade med världens huvudvärk, & så j*vla ont i halsen, det brändes! men men ingen annan än mig själv 2 blame, jag gick ju ut igår kväll även fast ja va sjuk så får skylla mig själv...
Holla at u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0