felicia. direkt fran london 2

Aaa nu sitter jag hara pa hotellet igen :D har precis vart pa kina resturang, som igar. Haha, galet goott assa! Det ar fortfarande skiit trevligt hara i London! Idag va vi pa nagon slags skrack grej, yani som spokhuset i grona lund fast varre assa! sen aa vi gick runt i London, sa nu har galet ont i fotterna men fan va fint det ar hara, det ar som hemma i sverige assa fast inte lika kallt daa, men man kanner sig hemma hara som i sverige! Snacka just med evin, aven fast jag bara ar hara fem|fyra dagar, & har vart hara i tva natter, sa saknar man anda sin egna sang, sitt egna hus, sina kompisar, & sverige! det ar sa stort hara & sa mke folk. Men anda London ar ett stalla jag spiiikat kommer aka tillbaka till! Imorgon ska ja kopa min fiiina klocka som ja kommer ta bild pa & lagga in sen nar jag kommer hem sa kaattig! Sen aa lite sma grejer, speciellt nagonting till evin som dessuutom fyller ar om nagra timmar!! sa glom ej att gratta!! Aa anyway, nu ska upp till mitt hotell rum chilla duscha & allting efter en laang dag!! Vi ses om tre dagar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså feettt fuul !!!! man grattar väl sina andra kompiisar oxååååå !! elr juste glömdee DU GLÖMMER ALLTTID BORT OSS, HÄR I DIN JÄVLA BLOGGGGG !!!! OM DET E SÅ SKIT I OSS ALLA DÅ, DU NÄMNER NT ENS OSS !

2009-12-06 @ 22:01:48
Postat av: Maria.K

ey vem e du ? skriv ditt namn istället fan driveru med mig

2009-12-07 @ 20:27:27
URL: http://feliciamaria.blogg.se/
Postat av: felii

assa va?

ja fattar inte ett shit av vad du snackar om? men jag tror ja vet vem det ar som skriver dock.

Men nasta gang skriv namn sa att jag vet vem du ar, sa vi kan snacka f2f, sa kan du forklara tydligare om vad du menar?

2009-12-07 @ 23:24:02
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0