felicia. direkt fran london

Hahaha, shoo jag ar i London :)
assa ouuuuff va tungt det ar hara sager jag bara!! fast de regnar ganska ofta i London har jag markt haha, men det ar skit fint fett trevliga manniskor inte kallt, det ar fett chill. idag vi va forst pa ngt museeum haha mamma & hennes van ville dit sa aa gick med, sen efter det shooopping pa hogsta niva, eller nja, idag spenderade jag runt ettusen haha, sen ska jag kopa en klocka for 400 imorgon eller pa mandag, skiiiit kattig! aah, saknar inte sverige ett dugg skulle vilja stanna langre pa Gud. Nu ja & mami ligger & kollar pa tv chillar sadara, hotellet har en data som jag nu e inne pa dom som undrar. grovt mke bilder kommer komma upp sen oxa assa inte mycket utan myckeeeeet!! Idag are arena sateliten, som jag egentlgien skulle ga pa, men ja valjer London framfor det dara spikat. aa men ni far hare sa otroligt bra, sa skriver jag imorgon! imorgon ska vi kanske pa bio, om inte vi ser pa bio pa mandag, men annars kanske det blir lite mera shopping & sa, har kopt kappa , skor , trojor , koftor , aa o sen sma saker saklart som orhangen & sa, men nu orkar jag inte skriva meraaa, ni i iiskalla sverige far hare bra, hor av mig sen, bless! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0