Felicia. fan vad ja hatar att va sjuk

Hejsan bloggen,
längesen ja skrev känner jag haha, förrgår typ..
Aa ja skrev ju tidigare att ja började bli sjuk efter gamla stan, jo fan asså. Hahah, igår gick ja till plugget vene varför, juste! Va tvungen lämna in en svenska grej sålänge dom kunde ändra betygen, så det gick bra iallafall, men ja va helt slut asså kunde knappt stå på mina egna ben, hostade snyter mig heela tiden, om inte hela min soptunna är full med snorpapper, haha det låter skarrigt.. & det äre oxå! Men vafan ska ja göra haha. Sen när ja kom hem från skolan igår, gick direkt upp till mig rum decka i sängen sov till ja vet inte vad, sov till typ åtta, då pappa väkte mig, han hade hyrt en film - Coco Chanel, ni vet hon som skapade märket Chanel, de va en historia om hennes liv, tuung men den va tre timmar så aa de va lite segt men den va bra! Iallafall idag hade vi avslutning ja gick ej mådde ju skiit asså, det va dumt att jag ens gick i torsdag så ja kunde vilat ut då sen gått idag, för idag äre sateliten festen, & ja vill ju gå men ja känner mig föör sliten så ja skippar det dära :/ & fan, ja som ville gå asså. But lifes a bitch... Så idag blir det nog soffan, film, mobil, tre täcken, & en massa papper som ja kan snyta mig med hahah! Jag går fortfarande runt i ''pyamas'' mjukis t-shirt & en tjocktröja, det ja sov i haha. Min mamma, syster & hennes kompis sitter & pysslar till julen haha fattar nte hur dom pallar dom har suttit dära fan hela dagen. Men ajaaa, nu ska ja rulla mot tv, kolla om de e någon bra film eller såå, vi kanske hörs senare :]

Föresten, min älskling åker till syrien på onsdag, kommer sakna dig min pingla!
Som vi sa, det hära året ska bli vårat år älskling.
Älskar dig!

Love Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0