felicia. fyfan för thailand!

Har kollat klart på min film nu, & den va tuuuuung asså! Haha, någon ringde mig nyss med dolt haha klockan fem på morgonen? well well.. Poca har precis webbat med mig nu, hon e i thaailand nuu!! I det hära kalla vädret kallar ja thailand LYX! Hon visade mig runt i webben galet fint! Hahah klockan e runt elva & ljust dära, och hära e den fem & kolsvart! Hon skulle gå & bada nu.. -.- Fyfan va ja vill utomlands, FYFAN!! Ja vill skippa det kalla sverige & bara åka utomlands, lämna allting hära och bara koppla aav, ta hand om mig själv, skippa all jävla stress! Sola, bada, ha det bra! Usch hahahah. Ursäkta mig för mitt nu såkallade 5 på morgon rycket haha. E bara galet trött så ja vet knappt vad ja heter haha, tror ja ska stänga av datan nu & sova haha, förvänta er inte att höra av från mig tidigare än tre imorgon iallafall - garanterat!
Massa kärlek & respekt
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0