felicia. ja, evin jag kommer!

Idag skolan gick väll okej, långtråkigt dag faktist men jag & Evin bästa, kaos som vanligt. Kommer få fett med skit av lärarna men ajaa, haha det är bara bus nivet småungar gör HAHA men fan bästa, garva sönder mig. Iallafall sen aa nu ja tjaffsar med min pappa, ska ta hand om mina syskon men nejnej, dom säger till mig gå om du vill, då ja ska gå :) så ja & evin kanske ska t tensta eller ngt liknande, we will see!
Ajuste, jag vet att våran blogg har blivit fett tråkig, jag känner själv att jag vet inte vad jag ska skriva om, så ifall det är något speciellt vi ska göra, för att göra bloggen roligare, så säg till! Nu för tillfället har inte maria någon data, så hon kan inte heller blogga speciellt mycke, & det blir ju inte mycket ifall bara jag bloggar, plus jag är ute rätt ofta. Men ifall det är något speciellt vi ska skriva så att bloggen blir roligare, så säg till! För ifall den blir roligare & bättre för er, såklart att det blir roligare att skriva & lägga ner tid på den :)

haha från i somras! ååh min hårfärg, vill ha tillbaka. ser chacho ut, haha men jag är inte det! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni borde läga in mer bilder skriva oftare å sånt !

2009-12-01 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0