felicia. kände för att skriva av mig lite


Chris Brown - Electric Guitar

Hej älsklingar..
Nu är ja tillbaka igen haha. Nej men sitter hära & funderar på hur detta år i stort sett har varit. Hur ja har förändrats & vad jag har vart med om. Jag kan nog lätt säga som alla andra, fjorton.. Det värsta året. Hahah de är då man förvandlas från flicka till kvinna hahaha driver. Nej men ja vet inte, år 2009 har ärligt talat vart det sämsta året i hela mitt liv, inte för att jag levt speciellt länge, men det har inte funnits någon period det hära året där jag funnit ett lugn. Jag fick ta många hårda smällar, fick ta en massa skit, från både föräldrar, skolan, kompisar, & ba allmänt. År 2009 har det mesta gått ut på att försöka hitta mig själv, har ändrat umgängen lite till & från, försökt hitta vart just jag passar in. Men det har gått upp & ner hela tiden, från period till period. Den värsta perioden i mitt liv än sålänge va nog runt December 2008 - Mars 2009. Från november månad till december förändrades allting. Från att för första gången känna kärlek på riktigt.. Från att ha alla runt omkring mig & känna mig älskad för just den jag va.. Till att inte ha en kotte kvar vid min sida, alla hade vänt ryggen till mig. & från just det ögonblicket förlorade jag mig själv och allt jag hade. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, vem jag skulle vända mig till. Det va då det började hända grejer. Ja sladdade in på helt fel spår, började göra saker som inte va okej att göra, jag tänker inte gå in på detaljer hära i bloggen, men jag antar att ni förstår ungefär vad jag menar. 16 februari, min födelsedag kan jag ju säga att det va den värsta dagen hitills tror jag, jag tror nog aldrig jag har sett min mamma så besviken någonsin som hon va då. Hon behövde inte säga ett ord till mig, utan jag förstod ändå. Jag skäms för den jag har varit & jag skäms för saker jag har gjort tidigare, för saker som jag idag vill ha ogjort. Men jag kan säga såhära, hade jag inte gått igenom det jag har gått igenom år 2009, hade jag inte gjort det ja gjort, & sedan tagit konsekvenserna av det, så hade jag garanterat inte vart den jag är idag.
Förlåt om det är otydligt eller någonting, klockan e nio på morgonen & jag har inte sovit en blund på hela natten så haha, men aa hade lust & skriva av mig lite sådära, tyck va ni vill om inlägget, tyckt att jag är en nolla, mes, smart, stark vad ni vill.. Men döm inte mig, för jag dömmer inte er. Behandla folk så som du vill bli behandlade.


Här är fyra bilder som jag har sparade från den såkallade ''värsta tiden'' :/
de e så mke mer som jag ej har sparat..
Antar att ni får se resten någon annan dag.
Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark

2009-12-28 @ 10:07:52
Postat av: Anonym

du är stark & smart

2009-12-28 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0