felicia. Lifes a bitch, just fuck it

Haloo fellas!
Sitter & lägger över lite bilder nu & sådära från nobell middagen, det va faktist rätt okej asså :) vi alla tjejer satt vid ett bort, bästa! Efter allt, ja evin & gizem tagga sådära t centrum, vid halv sju / sju typ evin tagga hem. Jag & gizem gick runt & så chillade, sen mikael ringer mig hahaha gizem tog luren sen så tuung tjej alltså!! Iallafall, karro kom sen vi chilla & sådära t klockan åtta. Då ja rulla hemåt, skulle på trääääääääääääning idag men måste ta hand om mina SYSKON så fucking irreterande!! Mami jobbar, pappa är i spanien.. ÅÅÅH! But life's a bitch, så ja tagga hem, så nu sitter jag hära! Hela natten, all alone.. Men imorgon då jäävlar, mamma jobbar pappa spanien, ja ensam hemma med karro & mina syskon, men dom somnar dom efter ett tag, såå aa haha. Tror det kommer bli fett med kul, i really do. Jag hoppas att fredagen blir najs, imorgon slutar ja & evin halv tolv som varje fredag WOHO!!!
Lägger upp bilderna när alla laddat klart ...
Smell yall later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0