Felicia. London på fredag!

åååh va så irreterad idag när ja gick ut att ja vet inte VAD jag skulle göra, är fortfarande irreterad, blir fett irreterad när ja tänker på det! Aja, träffade karro idag va med henne t typ åtta sådära, sen gick ja t rödan aa va dära sen nu kom nyss hem.. Har väll ingenting mer att säga haha, juste åker till London om typ tre dagar, jag min mamma hennes kompis & dotter, kommer bli chill, komma bort. Även fast det är för några dagar, ändå fett skönt. Missar dock festen på lördag, men jag bryr mig inte, :) aja att få besöka London, va tuungt ja hoppas det är så som jag föreställt det! Ska bli gaaalet roligt, aja kanske skriver sen puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0