felicia. med tiden löser sig allt

HAHA shooooooooooo :D
ja skrev aldrig igår, pallade ej :) dagarna har vart sega men förlåt, ja skärpa mig ! Men ja vet bloggen har blivit tråkigare & besökarna har sjunkit, men vi har fortfarande många besökare, de är ej det ja menar ;) men ni fattar! Så ifall det är ngt speciellt ni vill vi ska skriva om, då dela med er! Är det några frågor ni vill ställa oss, då fråga! Vi kommer svara på allting . Men aa iallafall igår vi hade dans höhö, sen aa ja gizem maria tagga t donken vi åt cheesburgeeeer & glass haha bästa! Sen ja & maria taggade t danni, hon hade fest. Elsa emma aa några va dära, sen jag taggade vid tio därifrån men idag ska ja t blåan, de julmiddag alla tjejerna tungaste. Nu sitter ja hos maria, DET ÄR SÅ FUCKING KALLT UTEEEEE, mina tår är frysta haha! Okej de dära lät fel but anyway! Idag snackade vi alla tjejer ut om aaaaaaaaaallting oxå, fast det blev lite halv kaos, men med tiden löser sig allting, tro mig, i know! :)
love to y'all

Kommentarer
Postat av: Ibra Den Bästa

HUR MÅNGAAAAAA ?

2009-12-17 @ 17:13:32
Postat av: IBRA DEN BÄSTA ~~

HUUR MÅNGA BESSÖÖKARE ~`

2009-12-17 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0